Sunday, April 24

都什么时候了

这都什么时候了 怎么一点都不饿

别人在吃喝玩乐 那我又该等待什么

电话 关了

没一个 想接的

你会找我 不会了

不想了 没任何人要等

也没有 什么事想发生

也无所谓 怕不怕 寂不寂寞

该怎么就怎么

好像 忘了 舍得 舍不得

假的 真的 为你 值不值得

算了 如果快乐 都舍得

我不值得 我不值得

快乐 这是什么日子呢

勉强出去干甚么 热闹是属于他们的

而我只属于自己了

看电影 免了 喝咖啡 够了

我去了 又如何

不知道 想要什么

只知道 什么也 不想做

谁跟我说 笑一个 一个 然后呢

好像 忘了 开心 不开心

假的 真的 为你 曾经为你

快乐 所以就 不快乐

值不值得 值不值得

3 comments:

Chrystina Ng (Chryss) said...

i love this song too! meaningful lyrics, nice musicvideo and beautiful vocal..

国源 said...

hahaha.. its every word i wanna say, i mean the lyrics, why u keep stalking me recently?

Chrystina Ng (Chryss) said...

the lyrics sounds like those in my mind when i'm down. haha. HELLO! u think too much!! oh yea, i'm stalking on you, so badly and frequently! yiak yiak yiak~ scare?